Kami selamat sampai di KLIA, Sepang jam 2.10pm tadi..

Panas sungguh Malaysia. Bepeluh2 aku menaip entry ni. Iyerla, kat Surabaya masa ni berangin dengan angin yang nyaman, bukan berangin sebab kepala angin.. :)

Sepanjang di sana kami menginap di Hotel Elmi. Di sana perkhidmatan wifi ada disediakan, aku boleh melayari internet dengan hp (tak bawa laptop sebab payah nak bawa jalan). Aku cuba menaip perkembangan kami di sana di dalam blog ni. Tapi sayang, bila aku nak publish je hp aku restart pulak connection internet. Angin tul..

Gambar2 kami kat sana, aku belum lagi edit. Letih giler lagi ni. Ni kejap lagi nak tido. Esok nak kerja. Kerja banyak menunggu.. Lusa lak nak ke Kuching 3 hari pula. Nanti kalau aku rajin aku upload k?

Chiow..

0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin