Nama Mikayeel, Illis yang cari. AKu terus setuju.. :)

Photobucket


naik ruam kat dahi dia. panas juga kat SP ni.. hujan kejap2 je..


Photobucket


B&W


Photobucket


Mikayeel & Illisriyani


Photobucket



cebisan kain di dahi Mikayeel. nak kasi hilang sedu beliau..
nak membesar agaknya.. dari hari ke hari, nampak perubahan pada fizikal dia.
makin cerdik pun ada.


Photobucket



"I Love Mummy. I Love Daddy".. Mika
" We Love U too, Mikayeel".. Daddy & Mummy

Photobucket



cepat je kecut badan dan muka illis.
makan biskut n cereal je..
aku? ntah la.. :P

Photobucket



gambar pertama kami bertiga..
Yusrizal, Mikayeel & Illisriyani.
abaikan kekusutan rambutku. Rambut org yang baru bergelar ayah mmg mcm tu! :P

Photobucket


B&W


Photobucket


sayang betul Mikayeel pada kami.. siap contengkan glove dia. hehe


Photobucket


terus lena duduk atas pangku illis


Photobucket


kalau angkat kejap, terus merengek2..


Photobucket


masa illis berposaing ni, mika siap jeling mummynya tu..


Photobucket


kenapa tu yang?


Photobucket


ayo! kenapa pulak ni? nak nenen ke?


Mika ni kalau aku dukung dia mesti nak nenen. Siap isap dada aku yang gebu ni walaupun berlapik baju.. huhu.. "Ni ototlah Mika, bukan susu mummy! Kalaulah nanti aku tunjuk live "otot" aku tu, mcmana lak muncung Mikayeel nanti kan? huhuhu :P

0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin