Chili's @ Midvalley..

Wah!! Best giler makan kat sini. Selain makan makanan org belanja, makanan kat sini mmg best!! Berbaloi dengan harganya. Org yg berlanja tu x lain isterikulah.. Hehehe.. Dia nak kasi aku rasa makanan mexico. Sebelum tu dia dah makan kat situ, bos dia belanja. Lepas tu dia lak belanja aku pula.. Hehe.. Anway, thanx yang! Lain kali belanja lagi yer.. hehehe..
Photobucketnanchos ni kami makan sampai 3 bakul.. bayar cuma sebakul je.. :) Photobucketorang kaya.. hehe..
lepas makan, sakit perut.. nasib baik tak masuk toilet RM5 di Garden.
PhotobucketPhotobucketkami minum air gas.. ley refill ikut suka..
sebelah kanan bukan roti nan, tapi roti yg jadi tapak makanan aku..
aku lupa lak aku order apa..
Photobucketinti maknan aku adalah daging dimasakkan cara mexico.. Photobucketantara salad tuk makanan aku.. Photobucketletak semua ramuan atas roti.. digulungkan... Photobucketjadi mcm ni....
lepas tu ngap la. roti tu depa bagi 3 keping. tapi kalau habis ley minta lagi tanpa dikenakan charge tambahan. aku ley makan 2 je. bayangkanla aku kuat makan, ley makan dua je..
Photobucket
illis makan ni.. dia ley makan 1 je.. 1 lagi aku makan.. lagi satu bawa balik rumah.. :)
sampai hari ni tak makan lagi..

0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin