Gua Kelam, Perlis - 3 Jan 2009

Dari rumah mertua aku ke Gua Kelam, Perlis amik masa hampir 2 jam. Bergantung juga dengan kelajuan yg anda bawa juga la.. Kami banyak menyinggah sebelum sampai ke Gua Kelam ni. Seronok giler pergi gua kelam ni. Mcm kat negara lain je rasa bila lalu dalam gua ni. Gua kelam ni dekat dengan Padang Besar, Perlis. Padang Besar ni terkenal dengan barang2 murah dari Thailand.. Tapi kami sekejap je kat Padang Besar tu. Setengah jam sebelum mereka nak tutup pasar. Lain kali kami nak g awal suapay ley shoping dengan lapang.. Hahaha..

Photobucketselamat sampai ke Taman Rekreasi Gua Kelam, Perlis PhotobucketPhotobucketberbakul2 juga kami bawa makanan tuk menampung perut 5 orang (tak termasuk baby).. :) Photobucketpapan tanda sebelum masuk gua kelam.. PhotobucketPhotobucketmeniti titian sepanjang 350m di dalam gua ini..
gambar goyang lak..
Photobucketdalam gua ni, aku tak banyak ambik gambar sebab sibuk pimpin wife aku..
gambar ni kat checkpoint.. so rehat kejap ni pun sebab tak sengan tinggalkan mertua n adik ipar aku kat belakang.. huhu.. sori..
Photobucketmama pimpin abah sepanjang perjalanan ni.. Photobucketdi hujung gua.. Photobucketbanyak pokok2 yg tinggi2 belaka.. Photobuckettenangnya.. PhotobucketPhotobucketsyahrill menuju ke toilet.. persediaan sebelum masuk ke sungai yg sejuk giler.. Photobuckettoilet yg bersih.. Photobuckettak ramai org kat sini.. masa ni kul 3 petang..
masa kami nak balik area jam 530+, baru ramai org terhegeh2 nak mandi sungai ni..
Photobucketley tahan lama syahrill tunaikan hajatnya..
illis? dia tak sabar2 nak mandi sungai masa ni..
Photobucketaku dan illis..
lapar pulak walaupun abaru 10 minit dalam sungai..
abaikan benjolan2 kat dada aku tu.. huhuhu
PhotobucketPhotobucketadik ipar yg baru single..
ada yg berkenan?
syarillimri+24tahun+Intel+Penang
Photobucketmasa ni tgh kemas2 nak balik dah.
aku baru keluar dari toilet..
Photobucketkami akan dtg lagi nanti..
insya-allah bertambah ahli rombongan kami nanti
Photobucket
dalam gambar di atas, nampak mcm illis kena buli je... huhu

0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin