Aku dan Illis di Taiping

1 - 3 April 2009 kami akan berada di sini. Aku ada kerja kat sini. Lepas ni ke Sungai Petani pun ada urusan kerja. Oleh kerana dekat dengan rumah mertua, kami pun balik lagi ke sana. Sebenarnya, 2 minggu lepas kami baru balik dari sana. Ingatkan masa tu kali terakhir illis balik sebelum deliver. Tapi ada peluang lagi illis balik. Heheh. Bukan main suka dia.


Kalau korang nak tahu, aku kerja sebagai PRO. So, kena selalulah melibatkan diri dengan media. Memujuk media untuk datang ke majlis/program ofc aku. Media pun pandai memilih value berita untuk siarkan dlm ruangan masing2 kan? Orang2 keliling bukan main sibuk tanya pasal media. "Datang berapa ramai nanti? Siapa yang akan datang? Jgn lupa suruh mereka cover itu dan ini..". Ayo! Aku tahulah kerja aku.


note:- along, angah lupa nak edit gambar. nanti dah sudah edit, angah roger!

2 comments:

nazrul said...

no prob...anyway take care for both of you....

yusrizalrazak said...

terima kasih. sejak 2 menjak ni, sungguh panas di malaysia. sampaikan kami demam..

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin