Cerita tentang Mika

Hari kedua kehidupan seorang Bapa. Letih juga tapi seronok. Best! Aku update blog ni menunggukan habisnya pakaian yang dibasuh di dalam mesin basuh. Banyak baju nak kena basuh. Baju mika, akan dibasuh tangan nanti sebelum tido. Kala ini merindui Illis dan Mika.





[caption id="attachment_1521" align="aligncenter" width="450" caption="Tengah khusyuk tengok muka daddynya.."]Tengah khusyuk tengok muka daddynya..[/caption]

Dari tengahari sampai kul 8, Mika tido dengan nyenyak. Mybe dia nak kasi illis berehat. Illis nampak berseri2 hari ini. Walaupuan nampak keletihan di mukanya.

Esok pagi, Mak aku dari gannu akan tiba. Tak sabar2 dia nak tengok cucu barunya ini. Pada malam pula, adik ipar aku akan tiba. Masing2 tak sabar tengok Mika. Kawan2 ada juga datang melawat tadi. Malam ni pun ada yg nak dtg, tapi takley.coz Illis masih di hospital.


Kengakawan, aku tak sabar tunggu esok hari dan hari2 seterusnya dalam menghadapi kehidupan seorang bapa.

2 comments:

AyuIkhwani said...

Wahhhh.. illis dah bersalin. Tahniah utk korg berdua.. ape name baby?

yusrizalrazak said...

Terima kasih. Nama yang diberi Mikayeel b Mohd. Yusrizal. Sekarang baby dan ibunya ada di Sungai Petani, Kedah utk berpantang. Saya pun ada sana juga..

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin