Selamat tiba di Serdang pada pukul 10.40 am

Walaupun harini hari ke3 aku mc, aku ttp berjaya gagahkan diri utk balik ke serdang. hampir seminggu setengah aku tinggalkan atas urusan kerja. sibuk yg boleh dikawal lagi. ada income sikit. ley simpan2 utk masa depan. baby pun tak lama lagi nak kuaw.


Illis pun dah sarat2 aku nampak. aku kesiankan dia duduk kat serdang masa aku out station, so aku bawa dia sekali. at least dia ley releasekan tension dia utk menantikan kelahiran anak kami. Sejak 2 menjak ni, aku selalu ke Utara. Kebetulan kerja aku banyak ke sana, so aku bawa illis sekali. Bolehlah dia luangkan masa dengan familinya..


Hujung bulan 4 ni pun mybe ke sana lagi. Masa tu aku tatau lagi, aku akan pergi atau tarik diri utuk bertugas luar. Dah genting masa tu. Kalau aku jangkakan kerja aku sibuk ke utara, aku dah registerkan illis utk deliver baby di sana (Pulau Pinang). Famili dia pun ley nengokkan. Mertua aku semua dah pencen, ley mereka tgok2kan.. Tapi nak buat mcmana.. Tak dijangka..

0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin